Khamis, 1 Januari 2009

Selamat Menyambut Tahun Baru 2009

Masa terus berlalu pergi 2008 telah meninggalkan kita.Tahun 2009 ini bagi saya akan ditempuh dengan pelbagai ujian yg penuh getir dan mencabar.PERJUANGAN mesti diteruskan.Pada mlm menyambut tahun detik tahun baru 2009 saya bersama sahabat-sahabat DPPNM sekali lagi melaksanakan ekspidisi dakwah seperti tahun yg sebelumnya.
Kali ini ekspidisi dakwah kami berpusat di Dataran Pahlawan Bandar Hilir,Melaka.Melihat anak remaja Melayu yg mundar-mandir saya terkenang zaman remaja saya. Syukur ALHAMDULLILAH hari saya berada dalam perjuangan ISLAM.
Sewaktu remaja saya juga seperti mereka mencari cari identi diri.Ustd Kamaruddin Sedik KP DPPNM mengetuai xpdc.Lebih 3000 risalah telah diedarkan.Pelbagai gelagat dan ragam manusia dapat dilihat,yg pasti mereka mejadikan hiburan sebagai cara mereka mencari ketenangan.

Label: ,

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama